9 maja 2013

sweterek z dynią ;)

Witajcie !
Dziś chciałabym Wam zaprezentować sweterek z dynią, oczywiście dla dziewczynki bardziej ;)
Mam już wizję na sweter dla małego mężczyzny, ale to później...
Co do tego sweterka, bardzo zależało mi na minimalizmie, wszystko co dziś jest dostępne w sklepach jest takie...bogate, co nie zawsze zdaje egzamin, nie zawsze jest ładne. Z resztą wszystko według zasady, im mniej, tym lepiej, nawet jeśli chodzi o naszych milusińskich ;)
Mam nadzieję, że pomysł przypadnie Wam do gustu, a może macie jakieś propozycje na jakąś kombinację??
Jestem otwarta na propozycje ;)


















2 komentarze:

  1. Zapraszam po nominację;)
    http://olalallola.blogspot.com/2013/06/troche-libsterowania-i-maziaj-przy.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterek bardzo mi się podoba. też jestem raczej za minimalizmem i nie lubię przeładowania.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny oraz komentarz ;)