1 maja 2013

biały bucik z motylem w tle

Tadaaam! Premiera!
Ten oto biały bucik rozpocznie moją przygodę z blogowaniem. O ile dziarganiem zajmuję się od dawien dawna, o tyle ta sfera jest dla mnie zupełną nowością, jestem podekscytowana, ciekawa, pełna pomysłów.
Zapraszam Was zatem do siebie, do mojego puchatego świata... ;]
Wymyśliłam jak dotąd dziesiątki bucików, różnej formy, barw, dodatków, ten model jest jednakże wyjątkowy, gdyż powstał z myślą o pewnej Małej Damie, której pojawienia się oczekujemy wszyscy ;)
Liczę, że Mała rozkocha się kiedyś w butach tak jak i ja, a póki co, na początek...może poćwiczyć pląsy w tych oto białych bucikach.











2 komentarze:

  1. Blogosfera pozwala poznać świetnych ludzi(cóz tych mniej czasami też) no i znaleźć zdjęcia takich cudeniek jak Twoje dziergane buciki czy sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za miłe słowa, zwłaszcza, że to moje początki, na szczęście w świecie wełny czuję się pewniejsza....na razie;)

      Pozdrawiam serdecznie,
      Jaga

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny oraz komentarz ;)